Організація роботи зі зверненнями громадян до відділу освіти, молоді та спорту Баришівської селищної ради за 2022 рік
Робота із зверненнями громадян у відділі освіти, молоді та спорту Баришівської селищної ради проводиться у порядку, визначеному Конституцією України, Законом України «Про звернення громадян», Указом Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», іншими актами Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, що регламентують роботу із зверненнями громадян.
Питання розгляду звернень громадян, задоволення їх законних прав є одним з важливих завдань роботи відділу освіти, молоді та спорту Баришівської селищної ради. На виконання цих завдань у Відділі створено систему роботи зі зверненнями громадян, яка передбачає їх реєстрацію, облік та розгляд, контроль за дотриманням нормативно-правових актів, що регламентують роботу зі зверненнями громадян.
За 2022 рік до відділу освіти, молоді та спорту Баришівської селищної ради надійшло 10 письмових звернень громадян.
На високому рівні залишається тенденція громадян звертатися відразу до вищих органів виконавчої влади без звернень на місцях, а саме 6 із 10. Усі 6 звернень можна було вирішити без залучення вищестоящих органів за умови надходження таких звернень безпосередньо до ВОМС. Це свідчить про розрахунок заявників привернути більше уваги до своїх питань та вирішити їх в повному обсязі.
За видами звернень, визначених Законом України «Про звернення громадян», переважають заяви (запити) про вирішення певних питань. Під час розгляду звернень скарги, які були відкликані заявниками, відсутні.
За 2022 рік працівниками ВОМС надано відповіді заявникам на всі з 10 розглянутих звернень. З них одне звернення потребувало виїзду до закладів освіти (Баришівський ліцей ім. М.Зерова).
Колективних звернень громадян надійшло 2.
Громадяни у зверненнях порушують питання, що стосуються окремих колективів (груп чи класів), а не лише проблем особистого характеру.
Перелік питань звернень складає одне-два запитання. Результати аналізу письмових звернень за змістом основних питань свідчать, що у порівнянні з минулим роком структура звернень громадян не змінилася:
· звернення щодо підписання заяви на звільнення вихователя-методиста ЗДО «Золотий ключик»;
· звернення щодо відновлення пошкоджених закладів освіти;
· колективні звернення щодо відновлення роботи закладів освіти за очною формою навчання;
· звернення щодо проведення ремонтних робіт в укриттях, які б могли використовуватися для розміщення здобувачів освіти у разі повітряної тривоги;
· заява від батьків здобувачів освіти щодо прохання заміни вчителя.
Всі 10 звернень вирішено позитивно, в межах компетенції нашого структурного підрозділу.
Звернень щодо незадовільної роботи позашкільних закладів освіти не надходило.
Однією з причин надходження письмових звернень від громадян є відсутність належної уваги до проблем громадян з боку окремих керівників закладів освіти, неповний або неякісний розгляд звернень на місцях, несвоєчасне інформування батьків (громадськості).
Повторних звернень у 2022 році не надходило.
Проте, мали місце звернення одного й того самого заявника до відділу освіти, молоді та спорту Баришівської селищної ради, до Баришівської селищної ради, до департаменту освіти і науки Київської обласної державної адміністрації Урядову гарячу лінію.
За 2022 рік на особистий прийом до начальника відділу освіти, молоді та спорту Баришівської районної державної адміністрації звернулося 56 осіб. Порядок особистого прийому громадян здійснюється відповідно до затвердженого в установленому порядку графіку прийому громадян відповідальними працівниками відділу освіти, молоді та спорту Баришівської селищної ради.
З метою зменшення кількості скарг на місцях здійснюються попереджувальні заходи щодо їх виникнення.
Для інформування громадян використовуються засоби масової інформації, зустрічі з педагогічними колективами, публічні виступи керівників та відповідальних працівників відділу освіти, молоді та спорту Баришівської селищної ради задля роз’яснення серед населення питань, що викликають найбільшу кількість звернень.
Стан роботи із зверненням громадян у відділі освіти, молоді та спорту Баришівської селищної ради розглядається та аналізується щороку, заслуховується на засіданнях колегій ВОМС, нарадах керівників. Також щотижня розглядається на апаратних нарадах у начальника ВОМС та знаходиться на його постійному контролі.
При розгляді звернень особлива увага приділяється їх об’єктивному та всебічному вивченню (при необхідності створюються комісії для підтвердження або спростування фактів, викладених у зверненні), наданню у встановлені строки письмових відповідей заявникам за наслідками їх розгляду. ВОМС роботу із зверненнями громадян спрямовує на задоволення потреб і запитів громадян, вирішення конкретних проблем.
Питання організації роботи із зверненнями громадян, усунення причин, що породжують обґрунтовані скарги, створення належних умов для реалізації громадянами наданого їм права особисто звертатися до посадових і службових осіб органів виконавчої влади та задоволення їх законних вимог й надалі перебуватимуть на постійному контролі керівництва ВОМС.